s

Avskedsmiddag


Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste maria! jag kommer sakna ihjäl mig efter dig <3

2011-09-01 @ 08:19:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Börjar sakta förstå att du åker snart... Är med blandade känslor, är ju jätteglad för din skull men kommer sakna dig så himla mkt! <3 Man förstår det ju inte innan liksom. Tänk bara på de sista minuterna på dansgolvet på platå under studentnatten, haha folk trodde nog vi var knäppa, det är ju mening att man ska skratta då ;) <3<3<3

2011-09-02 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Maria heter jag och den 5 september 2011 flyttar jag till USA för att jobba som au pair i en familj med fyra barn. Jag kommer bo i en stad som heter Westport som ligger omkring en timme norr om New York. Välkommen att följa mig och mina äventyr på andra sidan Atlanten!


Westport

Sverige