s

Det där med tidsskillnad...


Kommentarer
Postat av: Elin

Stackare, jag som tänkte säga till om tiden... Men det var kul med skype, blev ju dock en snabbis tyvärr, får försöka hinna längre nästa gång (snart tkr jag):) Och oh vilka minnen man har från Srille alltså, lite synd att du vald just den där bilden bara hahaha, inga kommentarer på den! <3

2011-11-23 @ 16:15:22
Postat av: Anonym

åh finisar!

2011-11-23 @ 18:07:19
URL: http://aupairinamsterdam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa men det får vi absolut göra, får hitta nån tid nästa vecka!! Haha kanske inte den vackraste bilden på oss men det tycker jag vi bjuder på ;) <3

2011-11-23 @ 20:54:47
URL: http://aupairinwestport.blogg.se/
Postat av: farmor

louise är här idag, men är jättetrött,har pyntat fönstert

2011-11-26 @ 16:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Maria heter jag och den 5 september 2011 flyttar jag till USA för att jobba som au pair i en familj med fyra barn. Jag kommer bo i en stad som heter Westport som ligger omkring en timme norr om New York. Välkommen att följa mig och mina äventyr på andra sidan Atlanten!


Westport

Sverige