s

-


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag saknar dig med Maria!! Inte lika roligt att ge sig ut och springa utan dig. Men ska försöka mig på ett intervall pass ikväll. Vi måste skypa snart! kram kram

2011-10-18 @ 07:37:30
Postat av: Kim

Gud vad man börjar bli blek :o

Ikväll blir det vikter som gäller, läste infon om passet! Jag ska klara springa bättre ute också så detta ska vi fortsätta med! :)

2011-10-18 @ 17:46:19
URL: http://worldwiide.blogg.se/
Postat av: Fija

Lax och grönsaker, då låter ju som en måltid som jag bruklar äta ;) haha, eller kanske inte :p



Älskar att läsa hur du har de där borta!

xoxo

2011-10-18 @ 22:09:12
Postat av: Fija

Lax och grönsaker, då låter ju som en måltid som jag bruklar äta ;) haha, eller kanske inte :p



Älskar att läsa hur du har de där borta!

xoxo

2011-10-18 @ 22:09:52
Postat av: clea

Hej! måste säga att din blogg är superkul att läsa, kan knappt vänta tills jag får åka om ett år och hoppas att jag får det minst lika bra! :)

En kanske lite konstig sak som jag hade tyckt det var superkul att du gjorde skulle vara att du "recenserar" amerikanskt godis, sncaks eller rent allmänt mat som du äter. Tycker det är ´så kul när folk gör det! poptarts, vanlig mat vad som helt som du äter/kommer över både välkänt och sjukt udda hahah :D

Ha det bra!

2011-10-18 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Maria heter jag och den 5 september 2011 flyttar jag till USA för att jobba som au pair i en familj med fyra barn. Jag kommer bo i en stad som heter Westport som ligger omkring en timme norr om New York. Välkommen att följa mig och mina äventyr på andra sidan Atlanten!


Westport

Sverige