s

Levnadstecken!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul med lite bilder, hoppas kameran får att laga

2012-06-14 @ 21:08:27
Postat av: Anette

nu har jag lärt mig skriva kommentar av Gunilla!!

2012-06-16 @ 21:33:22
Postat av: Elin

Skönt att se att du lever som sagt :D

2012-06-17 @ 19:13:23
Postat av: Linn

haha, älskar din kommentar "ja, i usa är det ok att gå på bio i träningsyxor och flipp flopp"

först fick jag tänka till och undrade varför det skulle vara så annorlunda, MEN så kom jag på svensk kultur att man klär upp sig för biobesök :P
(jag har väl varit ifrån Sverige allt för länge nu!!)

2012-06-27 @ 06:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Maria heter jag och den 5 september 2011 flyttar jag till USA för att jobba som au pair i en familj med fyra barn. Jag kommer bo i en stad som heter Westport som ligger omkring en timme norr om New York. Välkommen att följa mig och mina äventyr på andra sidan Atlanten!


Westport

Sverige